Arbetsintervju

Var på arbetsintervju i onsdags för en annan friskola som ligger här i stan. Tyckte själv att det gick ganska bra men man vet ju aldrig. Om jag nu skulle få jobbet så skulle det inte ge så mycket tid under vårterminen, bara 2 timmar i veckan. Men om de skulle trivas bra med den de anställer (och vem skulle inte trivas med mig, hahaha) så fanns det möjlighet till heltid under hösten eftersom att en hel del andra kurser skulle dra igång då. Känns spännande, får veta till veckan vad som händer.

Älskar den här tiden på året när man väntar på Julen och man får klura på bra julklapar till alla människor som man tycker om. Men det är synd att det är så mörkt. Trots att jag ofta kan ta sovmorgon är jag hela tiden så galet trött på morgonen och orkar inte ta mig för att göra något vettigt under resten av dagen. Har inte tvättat på ett tag och inte krymper det i tvättkorgen precis. Så lite ljusare kunde det få vara ute OCH INGET REGN!!! det går ju knappt att ta sig fram.

Tycker dock mer synd om Jim, de har haft en massa arbetsresor och sovmorgon har det inte varit tal om, men han kämpar på och i kväll är det match. Det ska bli kul att se ,han brukar vara riktigt duktig. Undrar dock hur det går i dag efter att han har flugit till Sthlm över dagen. tidig morgon kan man lugnt säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0