Gubbsjuka

Senare delen av gårdags kvällen spenderade jag tillsammans med en av mina systrar på krogen. Vi var några stycken bl a en yngre tjej (P) som just fyllt 18. Och när vi står där tre "snygga" brudar, kommer det fram en gubbe, han måste ha varit minst 45, gode sunkig och långt från snygg. Hur som haver så kommer han fram till oss och börjar prata men hinner inte säga många ord innan han drar ut  P´s linne för att kolla på hennes bröst. Hon hanterade situationen snyggt men man undrar ju, vad tusan sysslar endel människor med ? Jag tycker iaf att det är äckligt med gubbsjuka, sunkiga lirare som inte fattar ett jota. Dom borde inte spendera sin tid med att försöka kladda på tjejer som utan problem kunnat vara deras döttrar. De borde skaffa sig en annan hobby..... frimärkssamlande kanske.


Kommentarer
Postat av: Catarina

Mmmmh, men vet du något ganska chockerande att jag hör lite titt som tätt nu om 17,18,19 åringar som "varit hem med" de som passerat 40 strecket för 2-3 år sedan.

Och jag undrar vad som har hänt.

När jag själv var 17-19 år så visste jag ingen i min egen ålder som legat med en 40-taggare. Varför vill dom det helt plötsligt?



PS: Jag hoppas att "hanterade situationen snyggt" betyder något han kommer ihåg så att han inte gör om det. :)



/Catarina också kompis med Malin

2009-01-09 @ 23:40:42
URL: http://ninna77.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0