Nya Bilen

Min sambo har köpt en ny bil och i går hade vi det stora nöjet att få hämta hem den. Det var så kul att se honom. Han var som ett barn på julafton om än denna leksak var något dyrare än de man brukar få till jul.

Så när vi hämtat bilen så var det bara att åka hem och äta för att sedan ta en tur med den nya fina bilen. Den är riktigt skön att åka i och till och med jag tyckte att det var riktigt trevligt. I morgon bär det av på en lite längre tur. Vi ska åka upp till våra föräldrar och visa upp det nya inköpet. Ska bli trevligt, längtar efter att träffa min bus lillasyster.

I dag händer inte så mycket, sitter på jobbet och väntar på att tiden ska gå så att jag kan hålla min lektion. Stilleben för hela slanten blir det i dag.

Kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0