snor och snörvel

Jag vet att det var ett tag sedan jag gjorde ett inlägg men jag är inte den som brukar skriva sånt här kommer aldrig på vad jag ska knappra in.

Känns skönt att det äntligen är fredag. Kommer att bli en lugn helg för mig och min sambo då vi båda snörvlar i takt och låter som att vi svalt var sin padda samt att ögon och näsa tävlar om vem som kan rinna mest. Men det gör inte så mycket just nu, känns skönt att ha en anledning till att bara ligga i soffan och slöa och inte göra ngt vettigt och tråkigt typ som att städa.

Men i morgon blir det nog en tripp till ICA Maxi och Strömpilen där kan man lätt fördriva ngn timma måste köpa ett par bra arbetsbyxor. Vi har dresscode på jobbet så jag ska leta efter ett par svarta kostymbrallor.

kram kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0