Ta tag i bloggandet nu då...

Ja man kanske skulle försöka ta tag i det här med bloggande igen, men det är ju inte riktigt min grej. Blev lite roligare efter Helena visat mig hur man gör för att ändra sin design. Så nu ser bloggen lite roligare ut.

Hetaste snacket just nu måste nog vara filmen "Män som hatar kvinnor", jag tror att det är en av de få filmer där man kan uppskatta filmen mer om man läst boken. Så har ni inte sett den så gör det. Jag lyssnade på alla böcker som talbok förra sommaren och tyckte att de var riktigt bra. Nu har pappa hittat böckerna läst som en tok i några veckor och har därmed hunnit en bra bit på tredje boken. Det är faktiskt riktigt kul när man kan diskutera och prata om böcker och jämföra med varandra.
 
Ja vad ska man låta bloggen handla om? Jag måste komma på något bra så att det inte bara blir en massa snack om vardagen för då kommer jag inte att skriva. hmm ja det tål att tänkas på. Ni kan ju komma med förslag om inte annat

tjing tjong långkalsong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0